Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.
Fuksi

Temat wątku: Skarga na ZlomiarzXioam

Polecane posty

 

Login: Fuksi
Nick oskarżonego: ZlomiarzXioam
Powód skargi: oszustwo
Data zdarzenia: 03.07   

Volenir03.07.2020

była wymiana o 1:06 dzisiaj

Dowody: https://imgur.com/a/Gfg4lEM
Opis sytuacji: razem z zlomiarzem gadalismy o pozyczeniu auta ja mu dalem bo wyjezdzalem a on mi dal chate mad doga i 300pp. Później zdecydował żeby mi dać na jakimś pseudolu konto.Po tym jak chcailem chetaha sprzedal edamskiemu jak sie nie myle i grozi mi banem ze dostane jak zglosze to poniewaz sam mi dozucil konto co nawet tam nie gralem z 10min.I ciągle mi groził nawet dam ss tego. tak mi groził nie mam jakiś dobry dowodów ponieważ cała transakcja trwała na discord na kanalem priv
Dowód na poinformowanie gracza o skardze: 

FuksiDziś o 00:17

skarga forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to było powiedziane ironicznie dużo os już mnie na serio a na mta się nie opłaca sprzedawać tylko co jednynie scamować i tyle mam do powiedzenia .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skargę do dalszej analizy przekazuję ARCON.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz trochę odemnie prosze tutaj ss odałem mu konto które mi podarował i nie chce teraz oddać chetaha https://imgur.com/a/OpqViQ7

A chetah przekraczał wartość 800k+ conajmniej i zaznaczam że to pierwszy na serverze !

Edytowano przez Fuksi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc panie @Polak sytuacja wygląda mniej wiecej inaczej Fuksi był mi winnien okolo 200k jak dobrze pamietam . wiec sie z nim dogadalem ze on mi da chetacha a ja mu doloze wille mad doga gdy gadalismy na tsie 3 to offerowal okolo 60k za ten dom . + 300pp. ale jako iz mialem kiedys z nim dobry kontakt to dolozylem mu dodatkowo konto z innego serwera lecz nie za to auto. gdyz handel poza serwerami jest nie legalny a nie chcialem sie z nim "odmieniac" poniewaz dobrze mi sie gra u wasz jak mam czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Fuksi napisał:

@ZlomiarzXioam nie porzyczyłeś mi żadnych 200k tylko 93k +/- i w przelewach administracja ma że przelalem ci coś koło 73k dnia 02.07.2020. 

a po drugie  

https://imgur.com/a/lIqX7pN

z tym ss o co chodzi? bo nie wiem ? o to ze cie dupa boli ? ze cie od frajerow wyzywam czy od twojej matematyki?
 po 2 na teamspeaku inaczej sie dogadalismy jak bys pamietal %% cie zjadly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

xD jakie procenty nie gadaliśmy o żadnych procentach a po drugie siedzielismy na discordzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Fuksi napisał:

xD jakie procenty nie gadaliśmy o żadnych procentach a po drugie siedzielismy na discordzie 

discord czy teamspeak jeden ciul ale co nie zmienia faktu ze sie przyznajesz skoro wiesz gdzie siedzielismy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak ale o żadnych procentach nie gadalismy a odalem ci około 73k to oddam ci koncówke i tyle jaki problem

a co do discorda przy rozmowie był ks.ferdek

 

Poczekajmy na wypowiedz ARconów

Edytowano przez Fuksi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Fuksi napisał:

no tak ale o żadnych procentach nie gadalismy a odalem ci około 73k to oddam ci koncówke i tyle jaki problem

a co do discorda przy rozmowie był ks.ferdek

 

Poczekajmy na wypowiedz ARconów

ale ks.ferdke to twoj kolega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przeanalizowaniu dowodów, logów serwerowych i informacji dostarczonych w wiadomościach prywatnych dochodzimy do wniosku że zaistniała możliwość sprzedaży majątku serwera po za serwerem i został złamany punkt 5 regulaminu serwera.

@Fuksi i @ZlomiarzXioam zostają ukarani 30 dniowym banem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Siemka! Jako, że odwiedziłeś/aś naszą stronę jesteśmy zmuszeni poinformować Ciebie o tym jak wykorzystujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe. Prosimy Ciebie o zapoznanie się z tym linkiem: Polityka prywatności. Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.