Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

indor

Administrator
  • Ilość treści

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Typ Konta

    Zwykłe

Reputacja

8 Nowy

8 obserwujących

Informacje z gry

  • UID
    5
  • Nick
    indor
  • Czas gry
    301 godz. 21 min.
  • Dołączył
    2020-04-28 21:19:49
  • Ostatnio
    2020-08-10 21:39:08
  • Organizacja
    Amigos
  •   ⤷ Ranga
    Amigo

Reputacja

1390

Punkty Karne

267

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jako że nazwa twojej organizacji została zmieniona 24 lipca, powtórna zmiana nazwy będzie możliwa dopiero 24 sierpnia co za tym idzie odrzucam wniosek o zmianę nazwy.
  2. Po przeanalizowaniu dowodów, logów serwerowych i informacji dostarczonych w wiadomościach prywatnych dochodzimy do wniosku że zaistniała możliwość sprzedaży majątku serwera po za serwerem i został złamany punkt 5 regulaminu serwera. @Fuksi i @ZlomiarzXioam zostają ukarani 30 dniowym banem.
  3. Regulamin Organizacji 1. Dołączenie do organizacji oznacza w pełni akceptację poniższego regulaminu. 2. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 3. Nazwa organizacji nie powinna zawierać wulgaryzmów oraz powinna być zgodna z ogólnie przyjętymi zasadami moralnymi i etycznymi. 4. Opiekun ma prawo nałożyć permanentną lub czasową karę na organizacje w przypadku łamania Regulaminu. 5. Osoba będąca w innej organizacji nie może zostać wpisana do wniosku tworzenia organizacji. 6. Organizacja posiadająca mniej niż 4 członków przez okres 30 dni zostanie usunięta. 7. Lider może zarządzić maksymalną tygodniową opłatę w wysokości 500$ od członków na konto organizacji. 8. Organizacja od czasu powstania może zostać usunięta po upływie przynajmniej 45 dni. 9. Kwota na dodatki musi być na koncie bankowym organizacji przez cały okres istnienia wątku. 10. Wątek "Prośba o dodatki na bazę organizacji" może zostać utworzony tylko przez Lidera organizacji. 11. Wątek "Prośba o Subforum organizacji" może zostać utworzony tylko przez Lidera organizacji. 12. Wątek "Prośba o zmianę nazwy organizacji" może zostać utworzony tylko przez Lidera organizacji. 13. Wątek "Zmiana lidera organizacji" może zostać utworzony tylko przez Lidera organizacji. 14. Wątek "Usunięcie organizacji" może zostać utworzony tylko przez Lidera organizacji. 15. Zakazuje się popędzania Opiekuna w celu szybszego sprawdzenia wniosku, 16. Lider organizacji może zostać zmieniony raz na 3 miesiące. 17. Organizacja niestosująca się do regulaminu może zostać usunięta. 18. Opiekun zastrzega sobie prawo do edycji regulaminu w każdej chwili, respektując zasadę Lex retro non agit. 19. Kwestie nieujęte w Regulaminie rozpatrywane są indywidualnie przez Opiekuna. 20. Omijanie kar nałożonych przez Opiekuna będzie surowo karane.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Siemka! Jako, że odwiedziłeś/aś naszą stronę jesteśmy zmuszeni poinformować Ciebie o tym jak wykorzystujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe. Prosimy Ciebie o zapoznanie się z tym linkiem: Polityka prywatności. Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.