Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Regulamin działu


Volenir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin działu

§ 1
Aplikacja złożona przez użytkownika musi być zgodna ze wzorem oraz regulaminem działu.

§ 2
Aplikacje składane w tym dziale mogą dotyczyć tylko: Forum; Serwera MTA; Discord; Mumble.

§ 3
Aplikacja powinna być opisana jak najbardziej szczegółowo, aby zarząd oraz opiekunowie serwera byli w stanie zrozumieć jej ideę.

§ 4
Zakazuje się pisania postów mających na celu podbicie wątku.

§ 5
Aplikacje powinny przedstawiać unikalny pomysł, powtarzające się inwencje mogą mieć niższą wartość przy końcowej ocenie.

§ 6
Oceny aplikacji dokonuje zarząd oraz opiekunowie serwera.

§ 7
Przy ocenie będą brane pod uwagę: oryginalność, kreatywność, pomysł, wygląd, prezentacja.

§ 8
Po zaakceptowaniu pomysłu aplikujący ma obowiązek po wcześniej ustalonym terminie z ww. zespołem oceniającym dokonać publicznej prezentacji aplikacji, która zostanie odkryta niezwłocznie po napisaniu postu bez użycia wzoru.

§ 9
Warunkiem promocji wydarzenia na głównych kanałach informacyjnych (ogłoszenia na forum, informacje na serwerze Discord, czat globalny w grze) jest zadbanie o czytelny i spójny wygląd przesłanej aplikacji.

§ 10
Prezentacja pomysłu na zorganizowanie wydarzenia musi być zgodna z treścią i zamysłem przesłanej aplikacji.

§ 11
Aplikujący ma prawo prosić o zasponsorowanie nagród na wydarzenie/pomoc techniczną w organizacji przez Administrację RCON, jednak Administracja RCON nie jest zobowiązana do zaakceptowania owej prośby.

§ 12
Ww. prośby powinny zostać umieszczone w aplikacji wraz ze szczegółowym opisem "za co" i/lub "z czym".

§ 13
Aplikujący ma prawo pokryć koszty w postaci nagród ze swojego stanu majątkowego, jednak nie mogą być one większe niż ustalone w regulaminie serwera. Odstąpieniem od tego ograniczenia jest decyzja zespołu oceniającego.

§ 14
Odrzucone aplikacje nie mogą być powielane w tej samej formie jak poprzednie.

§ 15
Wybrane aplikacje mogą zostać przypięte na górze działu bądź w szczególnych przypadkach mogą zostać im utworzone dodatkowe poddziały.

§ 16
Aplikujący musi posiadać zsynchronizowane konto forum z serwerem oraz minimum 700 reputacji w momencie wydania oceny aplikacji.

 

Dla sprostowania samego procesu: Aplikujący wysyła swój pomysł na wydarzenie na podst. poniższego wzoru, gdy zostaje on zaakceptowany (informacją w wiad. pryw. lub za pomocą notatki) musi zostać utworzony post na nowo zawierający jedynie przedstawiony pomysł w wersji do wypuszczenia publicznie.

 

Wzór

Temat wątku: [Serwer/Forum/Mumble/Discord] <Nazwa wydarzenia>

UID: <Twój UID>
Nazwa wydarzenia: <Nazwa wydarzenia>
Miejsce wydarzenia: <Serwer/Forum/Mumble/Discord>
Przewidywana data wydarzenia: <Przedział dat w którym miałoby zostać zorganizowane wydarzenie wraz z przewidywaną datą rozpoczęcia>
Przewidywana częstotliwość organizowania: <Jednorazowo/Regularnie/Sezonowo>
Krótki opis wydarzenia (min. 100 znaków, maks. 400 znaków): <Skrót wydarzenia, bez prezentacji graficznej>
Długi opis wydarzenia (min. 500 znaków): <Tu przedstaw opis swojego wydarzenia, możesz załączyć grafiki>
Nagrody (opcjonalne):
Prośby (opcjonalne):
Zapoznałem/am się z regulaminem działu: <TAK/NIE>

 

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Siema! Jako, że odwiedziłeś/aś naszą stronę jesteśmy zmuszeni poinformować Ciebie o tym jak wykorzystujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe. Prosimy Ciebie o zapoznanie się z tym linkiem: Polityka prywatności. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.