Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z Deputy Hospital Manager Szender.

Vajtekk.vnd

Rekomendowane odpowiedzi

Ve6lAnH.gif

mSu4qkK.png

Hej, z tej strony Junior Reporter @Vajtekk.vndz Redakcji Project News, przychodzę do Was z materiałem, jakim jest wywiad z Deputy Hospital Manager @Szender. Zapraszam do przeczytania.

LKZ38Vt.png

V: @Vajtekk.vnd | S: @Szender

V: Hej, z tej strony Junior Reporter @Vajtekk.vnd z Redakcji Project News, chciałbyś udzielić mi wywiadu?
S: Hej, z tej strony Deputy Hospital Manager @Szender. Z chęcią udzielę Ci wywiadu!

V: Dobrze, w takim razie, opowiedz nam coś o sobie.
S: Jestem Patryk, mam 25 lat. Mieszkam w małej miejscowości w województwie mazowieckim. Z wykształcenia jestem technikiem ekonomistą, choć nie pracuję w swoim zawodzie. Na co dzień pracuję w firmie transportowej jako pracownik zdalny. Odkąd tylko pamiętam, interesuję się szeroko pojętą motoryzacją, a także fotografią.

V: Jak trafiłeś na serwer ProjectRPG?
S: Zarejestrowałem się na serwerze, jak tylko dowiedziałem się o tym, że już wystartował. Udało mi się uzyskać UID 3502 i potem na długi czas zapomniałem o nim.

V: Jak wyglądały Twoje początki na serwerze?
S: Na początku byłem totalnym „cejotem". Niedługo po rozpoczęciu rozgrywki udało mi się dołączyć do organizacji, której niestety nazwy już nie pamiętam. Pozwoliło mi to na nauczenie się serwera w dużym stopniu. Dodatkowo gracz @Bartaz, który był wtedy ze mną, namówił mnie wtedy na napisanie podania do frakcji SAMD.

V: Na serwerze przegrałeś łącznie ponad 2200 godzin, jak Ci się grało przez ten czas? Dobrze wspominasz wszystkie te spędzone godziny?