Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z Administratorką semyaaza

Kapicki_12

Rekomendowane odpowiedzi

sXIpWKd.png

mSu4qkK.png

Witam serdecznie wszystkich czytelników! Z tej strony Junior Reporter @Kapicki_12 z redakcji Project News. Zapraszam Was do przeczytania kolejnego materiału z serii wywiadów z członkami administracji serwera. Dziś moim gościem jest Administratorka @semyaaza. Zatem bez zbędnego przedłużania przejdźmy do właściwej części tego materiału!

LKZ38Vt.png

K: @Kapicki_12 | S: @semyaaza

K: Witam z tej strony Junior Reporter @Kapicki_12 z redakcji Project News! Czy masz czas, aby odpowiedzieć na kilka moich pytań?
S: Hej, oczywiście. Mam czas i chętnie odpowiem na Twoje pytania!

K: Super, miło mi to słyszeć! Zatem na początek opowiedz coś o sobie naszym czytelnikom.
S: Jasne. Jestem @semyaaza i mam ukończone 20 lat. Na co dzień studiuję. Można powiedzieć, że jestem w połowie "pełnoprawną" pielęgniarką. Medycyna to moje główne zainteresowanie. Robię to z powołania. Jest to mój wymarzony zawód i jeden z największych celów w moim życiu. Mimo tego, że czasami bywa naprawdę bardzo ciężko, a ogromna ilość materiałów do nauczenia często działa zniechęcająco to ja nigdy się nie poddam i będę wytrwale dążyć do realizacji swoich celów. Poza medycyną interesuje się aktorstwem. W wolnych chwilach uwielbiam chodzić do teatru i oglądać przedstawianą tam sztukę. Moje poboczne pasje to muzyka oraz kosmetologia, z czym również chciałam wiązać moją przyszłość, jednak zrezygnowałam z tego na rzecz medycyny.

K: Wow! Brzmi naprawdę bardzo ambitnie. Ze swojej strony życzę Ci powodzenia i wytrwałości w dalszym realizowaniu swoich życiowych celów! Przejdźmy zatem do pytań bezpośrednio związanych z Twoją rozgrywką na ProjectPRG. Jak trafiłaś na serwer? Sama zaczęłaś na nim grać czy ktoś Cię tu "zawołał"?