Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z Captain Pikachu_Wsinoga

Vajtekk.vnd

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

spacer.png

Witam, z tej strony Junior Pressman @Vajtekk.vnd z Redakcji Project News, dzisiaj przygotowałem dla Was kolejny artykuł, tym razem jest to wywiad z Captain @Pikachu_wsinoga z frakcji SAFD. Ze wstępu to tyle, zapraszam do czytania.

spacer.png

V: @Vajtekk.vnd | P: @Pikachu_wsinoga

V: Świetnie, może na początek powiesz nam coś o sobie?
P: Witam, z tej strony Pikachu_wsinoga. Nazywam się Rafał, jestem osiemnastoletnim chłopakiem z ambitnymi planami na przyszłość, bardzo mnie interesuje praca w służbach, takich jak Straż Pożarna czy Wojsko. Po zdaniu matur, które będę miał w 2025 roku, ponieważ jestem w 4 klasie technikum na kierunku "Technik informatyk" planuje iść do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, jest się tam bardzo ciężko dostać, stąd moją drugą możliwością będzie pójście do Wojska. Aktualnie jestem na stopie rekrutacji do WOT-u (Wojska obrony terytorialnej), mają ciekawy program dla studentów (uczniów), który nie koliduje w żaden sposób z nauką w szkole, co wychodzi na + z takiego względu, że po przysiędze będę miał dodatkowe punkty podczas rekrutacji do szkółki korpusu oficerów. Z charakteru jestem bardzo miłą oraz spontaniczną osobą, która lubi pomagać innym. Naprawdę daje mi to olbrzymią motywację w działaniu i brnięcia dalej do przodu.

V: Opowiesz nam, jak trafiłeś na serwer ProjectRPG?