Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z administratorką RCON Zebra.

xHamster

Rekomendowane odpowiedzi

naglowek-news.png
naTqDnE.png

Witajcie kochani. Jestem Junior Reporter @xHamster z Redakcji Prasowej Project News. Dziś przedstawię Wam wywiad z administratorką RCON @Zebra. Odpowiedziała mi ona na pytania z życia prywatnego i wirtualnego. Zapraszam do lektury!

Gzqqb1L.png

R: @xHamster | Z: @Zebra

R: Witaj. Jestem Junior Reporter xHamster z Redakcji Prasowej Project News. Czy mogę zadać Ci kilka pytań na temat twojej osoby?
Z:
No witam. Jasne, że możesz. Pytaj.

R: Super. Na wstępie chciałbym, żebyś przedstawiła się naszym czytelnikom.
Z:
 Nazywam się Ewa, mam 21 lat. Pochodzę z dosyć małego miasta Grudziądz w województwie kujawsko-pomorskim. Od prawie dwóch lat mieszkam w Bydgoszczy, gdzie też studiuję na kierunku budownictwo. Na co dzień uczę się i pracuję na serwerze. Co do zainteresowań to bardzo lubię czytać książki różnych gatunków. Aktualnie jestem w połowie serii Wiedźmina, niestety od 3-4 miesięcy bardzo dużo czasu potrzebowałam to na serwer czy na studia i nie miałam gdzie wepchnąć miejsca na czytanie, więc jestem ciągle na tym samym etapie fabuły. Poza tym bardzo lubię też oglądać seriale, z reguły włączam sobie jakiś w tle, jak sprawdzam forum, czy robię coś na serwerze. Dużo moich zainteresowań przez ostatni rok po prostu się wypaliło, przykładem jest moje rysowanie. Mimo że dawno nie dodawałam żadnego nowego rysunku na mojego Instagrama, to nadal wlatują jakieś obserwacje, prawdopodobnie od samych graczy. W sumie jak jeszcze spojrzeć na moje zainteresowania to bardzo lubię piec, ale gotować zdecydowanie nie.

R: Studiujesz na kierunku budownictwo. Dlaczego akurat ten kierunek wybrałaś? Czy wiążesz z nim swoją przyszłość? Nie wiem, na przykład architektura, projektowanie wnętrz/budynków?