Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Poznaj członka SAMD - Co-Ordinator xrey128

Wiktoriax98
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

7xFqgLf.png

Witam! Z tej strony Wiktoriax98 Director of Hospital Press Office. Przed Wami kolejna odsłona serii „Poznaj członka SAMD”! Tym razem przybliżymy Wam kolejną osobę tworzącą naszą frakcję i poznamy ją nieco bliżej.

bIiFtHo.png

Poznaj członka SAMD!

W kolejnym wywiadzie z serii „Poznaj członka SAMD” naszym gościem jest Co-Ordinator @xrey128 Porozmawiamy o jego początkach we frakcji, drodze do zarządu, roli szkoleniowca i egzaminatora, a także o zainteresowaniach, planach i życiu poza ProjectRPG.

3Fx4U6f.png

Wiktoriax98: Opowiedz nam coś o sobie. Czym zajmujesz się na co dzień i co lubisz robić w wolnym czasie?
xrey128: Hej jestem Xrey, mam 22 lata i mieszkam w Bydgoszczy. Na co dzień studiuję na kierunku informatycznym, a w wolnym czasie bawię się komputerami, gram, łowię ryby i nurkuję.

bIiFtHo.png

Wiktoriax98: Gdybyś miał podsumować swoją dotychczasową przygodę na ProjectRPG, co wspominasz z niej najlepiej?
xrey128: Najlepiej z gry wspominam kupowanie drogich aut oraz przeprowadzanie egzaminów we frakcji SAMD.

bIiFtHo.png

Wiktoriax98: Pamiętasz swoje początki w SAMD? Jak tutaj trafiłeś i jak wyglądały Twoje początki?
xrey128: Dołączyłem do San Andreas Medical Department, ponieważ namówił mnie do tego kuzyn. Na początku frakcja wydawała się skomplikowana, ponieważ była to moja pierwsza styczność z MTA i RP, ale szybko zrozumiałem zasady i przyswoiłem wiedzę ze szkoleń.

bIiFtHo.png

Wiktoriax98: Gdybyś miał porównać siebie z początków w SAMD do tego, jaki jesteś obecnie, co najbardziej się w Tobie zmieniło?
xrey128: Myślę, że najbardziej zmieniło się moje postrzeganie frakcji. Na początku wydawało mi się, że muszę być sztywny, a teraz podchodzę do frakcji na luzie.

bIiFtHo.png