Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z Reporterem v.vacat z Redakcji Project News

Anon4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

QrwpQ0L.png

mSu4qkK.png

Witajcie, drodzy Czytelnicy! Z tej strony Starszy Publicysta @Anon4 z Redakcji Prasowej Project News! W dzisiejszym materiale przeprowadzę wywiad z Reporterem @v.vacat z Redakcji Prasowej Project News. Zapraszam do zapoznania się z wywiadem.

vgC1HDp_d.webp?maxwidth=760&fidelity=gra

A: @Anon4 | V: @v.vacat

A: Witam, z tej strony Starszy Publicysta @Anon4 z Redakcji Prasowej Project News, czy zechciałbyś udzielić mi wywiadu?
V: Cześć! Chętnie z Tobą porozmawiam.

A: Chciałbyś przedstawić się naszym czytelnikom na początek?
V: Oczywiście. Nazywam się Jakub, mam 20 lat. Pochodzę z województwa mazowieckiego, lecz w związku ze studiami aktualnie mieszkam w województwie lubelskim. Jestem studentem pierwszego roku germanistyki.

uU0DT1q.gif

A: Super. Jak wyglądała Twoja przygoda z MTA oraz serwerem ProjectRPG?
V: Moja przygoda z MTA zaczęła się ok. 2015, lecz samą grę wykorzystywałem jedynie do zabawy w edytorze map, toteż nie grałem na żadnych serwerach w tamtym czasie, lecz robiłem to na SAMP. Ponownie w MTA postanowiłem zagrać w czerwcu 2025 roku za namową kolegi z SAMP, ponieważ czuliśmy już znużenie brakiem rozwoju serwera, na którym dotychczas graliśmy i tak znalazłem się na ProjectPRG razem z nim i innymi naszymi wspólnymi znajomymi i trzymam się ProjectRPG aż do chwili obecnej.

A: Z tego, co się dowiedziałem, jesteś w biznesie Project News. Jak oceniasz ten biznes?