Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z graczem Xenton

Kierownikk

Rekomendowane odpowiedzi

GbOG9Z3.png

mSu4qkK.png

Witajcie drodzy czytelnicy, z tej strony Dyrektor @Kierownikkz Redakcji Prasowej Project News. Moim i Państwa gościem będzie dzisiaj gracz @Xenton, lider organizacji Tokyo Tanjiku oraz Nowy Kierowca w SATC. Zapraszam do przeczytania.

LKZ38Vt.png

K: @Kierownikk| Xe: @Xenton

K: Witam, z tej strony Dyrektor @Kierownikkz Redakcji Prasowej Project News czy chciałbyś udzielić mi wywiadu?
Xe: Witam, pewnie.

K: Okej, w takim razie przedstaw się pokrótce naszym czytelnikom.
Xe: No więc jestem Xenton, mieszkam za granicą od 5 lat, a dokładnie to w Hiszpanii, w MTA gram zaś od 2021 roku.

O08L5hl.png

K: Z tego, co widzę, jesteś liderem nowo powstałej organizacji o nazwie Tokyo Tanjiku. Powiedz nam, skąd pomysł na taką nazwę oraz jaki masz plan na jej prowadzenie.
Xe: Nazwa tej organizacji wzięła się z Japonii, a w zasadzie od nazwy stolicy, czyli Tokyo. Drugi człon, czyli tanjiku to nazwa organizacji, która w latach 90-tych zajmowała się driftingiem i nielegalnymi wyścigami. Jaki mam plan na organizację? Mam plan jeden i prosty-stworzyć jedną z najlepszych organizacji na serwerze.

K: Obecnie jesteś Nowym Kierowcą we frakcji San Andreas Transport Corporation, co sprawiło, że zdecydowałeś się do niej dołączyć?
Xe: Frakcję SATC wybrałem, ponieważ uważam, że ta frakcja jest dla mnie stworzona, a także uwielbiam jeździć autem po San Andreas.

MlZj9CX.png

K: Na serwerze masz przegrane około 2500 godzin. Czy jesteś zadowolony z tego, co udało Ci się osiągnąć w tym czasie oraz jak oceniasz czas spędzony tutaj?