Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z graczem PanWedel

Kierownikk

Rekomendowane odpowiedzi

coBWHI0.png

M3o7SmR.png

Witam, z tej strony Advanced Reporter @Kierownikkz Redakcji Prasowej Project News. Dzisiaj moim i państwa gościem będzie gracz @PanWedel. Rozsiądźcie się wygodnie i zapraszam do czytania.

vgC1HDp.png

K: @Kierownikk | PW: @PanWedel

K: Witam, z tej strony Advanced Reporter @Kierownikk z Redakcji Prasowej Project News, czy chciałbyś udzielić mi wywiadu?
PW: Z bardzo wielką chęcią udzielę ci tego wywiadu!

K: Dobrze, a więc opowiedz nam coś o sobie.
PW: No to cześć, jestem @PanWedel i lubię czekoladę Wedla. Pochodzę z województwa lubelskiego. Chodzę do szkoły branżowej pierwszego stopnia na kierunek mechanik pojazdów samochodowych. Swoją przygodę z MTA zacząłem w roku 2018, zaś na serwerze ProjectRPG gram od 2024 roku, ale tak grać tutaj więcej to gram od roku 2025, będąc dokładnym to od 2 stycznia. Ten serwer przedstawił mi oblicze wyzwania, takiego punktu gdzie mógłbym coś osiągnąć.

K: Masz jakieś pasje/zainteresowania, którymi chciałbyś się nam pochwalić?
PW: Świetne pytanie. Moją pasją oraz zarazem zainteresowaniem jest motoryzacja, ponieważ mój dziadek mnie tym zaraził no i lubię sobie czasem coś pomajstrować/podłubać w różnych rzeczach, czasem będzie to silnik, a czasem będzie to jakaś stara elektronika. Moją jeszcze jedną pasją jest to, że lubię poznawać nowych ludzi, tak oto poznałem @Kierownikk i @oliwierbluza1. Może nie jest to jakieś moje główne zainteresowanie albo pasja, ale bardzo lubię grać w różne gry komputerowe, zwłaszcza w te starsze typu GTA:SA oraz MTA czasami też Half-Life 2 itp.

IHRNphD.png

K: Jak zacząłeś swoją przygodę z MTA?