Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z nowym Kierownikiem Posorants Group Camper

Kierownikk

Rekomendowane odpowiedzi

IQSHuGi.pngAqBJN09.png

Witam, z tej strony Junior Reporter @Kierownikkz Redakcji Prasowej Project News, dziś moim i państwa gościem jest świeżo upieczony Kierownik Biznesu Posorants Group @Camper oraz EMS Trainee z Frakcji SAMD.
pcRRwc2.png

K: @Kierownikk|Ca: @Camper

K: Witam, z tej strony Junior Reporter @Kierownikk z Redakcji Prasowej Project News, czy chciałbyś udzielić mi wywiadu?
Ca: Witam, z tej strony Kierownik @Camper z biznesu Posorants Group, oczywiście odpowiem na twoje pytania.

qDCtiCl.gif

K: Na początku opowiedz nam coś o sobie.
Ca: Nazywam się Kamil, mam 27 lat i mieszkam w Legnicy mieście bardzo kojarzonym z pewnym żartem. Jestem informatykiem, głównie pomagam osobom rozwiązać podstawowe problemy z komputerem itp. jednak jeżeli trzeba, to jestem także wzywany do położenia kabli internetowych lub skonfigurowania nowych urządzeń sieciowych. W wolnym czasie lubię sobie w coś zagrać w tym właśnie w MTA na serwerze ProjectRPG. Moje zainteresowania to Informatyka, elektronika, gry, historia oraz pisanie opowiadań.

K: Okej, w takim razie, ile czasu jesteś w biznesie Posorants Group i jak się tam znalazłeś.
Ca: Do Posorants Group dołączyłem w grudniu 2023 roku, ponieważ polecił mi to mój znajomy z frakcji SAFD, do której wtedy należałem. Miałem tam małą przerwę więc można uznać, że w biznesie jestem około pół roku.

K: Jeśli mogę wiedzieć, to jak zareagowałeś na propozycję objęcia stanowiska kierownika w biznesie?