Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z kierowcą zbroja102

Xybez.

Rekomendowane odpowiedzi

LIfKtpAh.thumb.jpg.58f819841dbf2ae426ee78cb96a08988.jpg

AqBJN09.png

Witam, wszystkich czytelników! Z tej strony Junior Reporter @Sebix79_Game z Redakcji Prasowej Project News. Dzisiaj chciałbym Wam przedstawić wywiad z członkiem frakcji SATC @zbroja102.  Zapraszam serdecznie wszystkich, do odczytu materiału.

pcRRwc2.png

S: @Sebix79_Game | Z: @zbroja102

S: Witam, z tej strony Junior Reporter @Sebix79_Game z Redakcji Prasowej Project News. Czy chciałbyś odpowiedzieć na parę pytań?
Z: 
Siemka, witam cię i wszystkich czytelników, z miłą chęcią odpowiem na zadane przez ciebie pytania.

S: Dobrze, a więc może na początek przedstawisz się i opowiesz coś o sobie?
Z: Jestem zbroja102, prywatnie Kacper, na serwerze ProjectRPG gram od lutego 2023 roku. We frakcji SATC jestem od września tego roku i jestem na randze Doświadczony Kierowca.

S: Jak dowiedziałeś się o serwerze i co cię skłoniło, żeby na nim zagrać?
Z: 
Mój początek zaczął się dzięki mojego kolegi, który grał na serwerze i co nieco mu się nudziło i postanowił, żebym też zaczął grać na nim, i tak właśnie zacząłem grać.

S: Super, jak wyglądał twój początek na serwerze ProjectRPG?
Z: 
Mój początek z serwerem był ciężki, lecz postanowiłem namówić przyjaciela i zaczęliśmy razem zarabiać na swoje pierwsze auta.

S: Masz na serwerze 2574h, jak oceniasz swój majątek?

Z: Mój majątek wynosi około 3kk, posiadam Sultana Full Tune, na zespole Torowym i module Nitro V5, mój pierwszy projekt to Flash Full Tune, na zestawie wyścigowym i module Nitro V5.

S: Dobrze, co w takim razie dodałbyś na serwerze, żeby był lepszy?
Z: