Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

✔️ zrealizowana Skarga na GoPro - oskarżony przez mankos

mankos

Rekomendowane odpowiedzi

Nick pracownika:GoPro
Data zdarzenia: 20.09.2024 okolo godziny 20:40
Opis zdarzenia: Po naprawieniu mojego auta zobaczylem poczatkujacego gracza serweru ProjectRPG w potrzebie. Pomagajac mu napisac reporta aby administratorzy pomogli mu wyciagnac auto zostalem zawiadomiony przez moich kolegow ze SARA prawdopodobnie podjezdza pod moje auto. Automatycznie przysprintowałem aby wsiasc do auta i pokazac pracownikowi frakcji SARA ze ja jestem kierowca i nie ma takiej potrzeby aby holowac auto na parking policyjny uzytkownik GoPro nie posluchal sie mnie wzial moje auto na hol i odjechal.  Prosiłbym o rozpatrzenie skargi Miłego Wieczoru Pozdrawiam 🙂 nizej podsylam link z dowodem. Chcialbym jeszcze dodac ze wyszedlem z auta na doslownie parenascie sekund gdy auto nikomu nie przeszkadzalo i nie zawadzalo wjazdu na dolnego mechanika San Fierro

Dowody:https://imgur.com/a/SkQoEQD

Witam, a więc Jeśli chodzi o tą akcję to nie było cię w pobliżu pojazdu podczas zakładania blokady. Pojazd był porzucony więc zapakowałem go na lawetę po czym odjechałem. Oczywiście widziałem że wsiadłeś to autka po tym jak miało blokadę ale nie muszę ci go w takiej sytuacji  już oddawać. Wydaje mi się że wykonałem swoją pracę dobrze ale poczekam na decyzję Zarządu frakcji. Poniżej podsyłam SS'a jak i gdzie stał pojazd przed zabraniem go na Parking policyjny.

mta-screen_2024-09-20_20-40-07.png

5 minut temu, GoPro napisał: