Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Rozłączono [ CD32] Twój numer seryjny jest zablokowany. Powód:(nic nie ma napisane)

Jasiuu.G59

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj wróciłem do domu próbowałem zalogować się ponownie, dostałem kolejnego bana na 8h 

Zrzut ekranu 2024-08-15 104022.png

Jako ciekawostkę dodam że mogę się połączyć z każdym innym serwerem problem występuje tylko z strony ProjectRPG 

Po szybkim researchu okazuje się że jakimś cudem zmienił się serial mojej gry co teraz zrobić ? 

14 minut temu, Mari napisał:

@Wetto.GFN Wyłącz VPN i odczekaj podany czas.

Powiem tak przez brak prądu wyłączył mi się PC po włączeniu miałem już inny serial, znam poprzedni jeśli to pomoże. Reinstal nie zadziałał dysku czy innych podzespołów również nie zmieniałem żeby serial miał się zmienić, VPN również nie używam oraz nie zmieniałem dostawcy internetu. Nie znam się na tym aż tak, ale wydaje mi się że co bym nie zrobił i tak dostanę kolejnego bana na 8h poki mam inny serial niż oryginalnie ten przypisany do konta. Wiec pewnie będzie tu potrzebna interwencja jednego z administratorów. Jako ciekawostkę dodam że przy przesiadce z laptopa na pc nie uświadczyłem takiego problemu.

Za chwilę dam znać jak wygląda sytuacja 

1 minutę temu, Mari napisał:

Ban został zdjęty. Zanim podejmiesz próbę ponownego wejścia na serwer, zresetuj swój router. W innym wypadku znowu zostaniesz zbanowany.

Wygląda na to że wszystko jest już w porządku dzięki @Mari @Sky<3

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie