Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z Supporterem PolisheQ

Jacob.gg

Rekomendowane odpowiedzi

1W2WdAw.png
mSu4qkK.png

Witajcie, drodzy czytelnicze z serwera! Z tej strony Junior Pressman @Jacob.gg Redakcji Prasowej Project News. Na dzisiejszy wywiad zaprosiłem dobrze Wam znanego Supportera z serwerowej administracji  @PolisheQ, który zgodził się na udzielnie wywiadu. Nie przedłużając, życzę Wszystkim miłego czytania!

LKZ38Vt.png

J: @Jacob.gg P: @PolisheQ

J: Witam, z tej strony Junior Pressman @Jacob.gg z Redakcji Prasowej Project News! Czy zechciałbyś udzielić mi wywiadu?
P:
Jasne, nie ma problemu.

J: Dobrze, zatem opowiedz o sobie kilka zdań, abyśmy mogli Cię lepiej poznać.
P: Mam na imię Paweł, w tym roku będę kończyć 20 lat. Obecnie po prawie 2 latach pracy jestem bezrobotny i szukam czegoś, co by mnie interesowało. Z zawodu jestem mechanikiem i w wolnych chwilach dorabiam, pomagając znajomym w problemach z pojazdami. Na serwerze obecnie nie znajduje się w żadnej frakcji, lecz, w niedługim czasie mam nadzieję, że się to zmieni. Od niedawna posiadam rangę Supportera na serwerze i staram się, aby ludzie jak najlepiej mnie postrzegali.

J: Od jakiego czasu grasz na serwerze i wyglądała przygoda z nim?