Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Project News - Wywiad z tunerem mechanicznym

GluzzeR

Rekomendowane odpowiedzi

sD64FdP.png

naTqDnE.png

Witam bardzo serdecznie wszystkich czytelników. Z tej strony Pressman GluzzeR z Redakcji Prasowej Project News.
Dziś pragnę przybliżyć Wam realia pracy serwerowego tunera mechanicznego i rozwiać wszelkie wasze wątpliwości
Zapraszam do lektury.

Gzqqb1L.png

P: Pressman @GluzzeR // T: Tuner @DanieLLooSsS

P: Witam Pana bardzo serdecznie. Z tej strony Pressman GluzzeR z Redakcji Prasowej Project News. Czy zechciałby Pan odpowiedzieć na kilka pytań?
T: Witam, witam. Z przyjemnością udzielę wywiadu.

P: Na wstępie proszę opowiedzieć o pańskiej osobie w kontekście świata rzeczywistego.
T: Wolałbym uniknąć ujawniania szczegółowych informacji, więc podam tylko kilka z nich. Mam na imię Daniel, mam 24 lata i aktualnie studiuję na Akademii Morskiej.

P: Rozumiem, nie ma najmniejszego problemu. Przejdźmy może do rzeczywistości serwerowej.
T: Początki mojej kariery na serwerze ProjectRPG sięgają listopada 2020 roku. Od tamtego momentu na serwerze spędziłem około 2100 godzin.

P: Na co dzień pański nick widnieje po wpisaniu komendy /tunerzy. Czy mógłby Pan opowiedzieć coś o prowadzonej przez Pana działalności?