Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

Kierowca ciężarówki - wywiad

Kamcio.

Rekomendowane odpowiedzi

zc9KB9T.png

W dzisiejszym artykule będziecie mogli poznać pracę kierowcy ciężarówki. Porozmawiam dzisiaj z mężczyzną, który zajmuje się transportem ciężarowym po całym San Andreas. Zapraszam.

Gzqqb1L.png

R: Kamcio. U: Kierowca

R: Cześć, na początku opowiedz nam coś o sobie.

U: Witajcie, jestem Jack mam 30 lat, pochodzę z Palomino Creek, pracuję jako kierowca ciężarówki już 5 lat. Zaczynałem na busach, aktualnie jeżdżę po całym San Andreas dużą ciężarówką.

R: Jak zaczynasz swój tydzień pracy ?

U: Pracę rozpoczynam w poniedziałek wczesnym rankiem, natomiast można powiedzieć, że kończę ją w piątkowe południe, ponieważ przeważnie wtedy wracam do domu.

R: Okej, dojeżdżasz w poniedziałek rano na bazę prywatnym autem i co dalej ?

U: Szybki przegląd stanu technicznego ciężarówki oraz naczepy, tankowanie, odebranie papierów z biura i ruszam na pierwszy załadunek. To wszystko zajmuje mi około godziny czasu, początek zawsze jest taki sam, ale potem ciągle coś nowego.

R: Mówisz, że taki sam początek, zawsze ładujesz ten sam towar na wyjazd ?

U: Tak, najczęściej jest w dzień wyjazdu ładuję opakowania tekturowe z fabryki, która od kilku dobrych lat współpracuje z naszą firmą. Załadunek jest zawsze w tym samym miejscu, ale dostawa różnie, często te opakowania trafiają do San Fierro, ale zdarza się też, że jadę z nimi do Bayside.

R: Wsiadasz i jedziesz, bardzo fajna praca, ale dużym minusem jest to, że nie ma Cię w domu codziennie.