Skocz do zawartości
Aby otrzymać pełny dostęp do forum zarejestruj się, a następnie zsynchronizuj swoje konto z kontem w grze.

merat

Gracz
  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Typ Konta

    Zwykłe

Reputacja

70 Dobry

6 obserwujących

Informacje z gry

  • UID
    6091
  • Nick
    merat
  • Czas gry
    148 godz. 47 min.
  • Dołączył
    2020-11-06 11:18:39
  • Ostatnio
    2021-09-19 21:31:40

Reputacja

2323

Punkty Karne

68

O merat

  • Urodziny 2000.05.24

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    komunistyczny grzyb
  • Zainteresowania
    komunistyczne prace pokroju magazynu szambiarza czy też grzybiarza, i żona kolegi darka
  • O mnie

    Cele na serwerze:
    Skin żula - ✅
    Wypić 1000 piw- ✅
    Żona kolegi darka- ✅
    Top3 na magazynie - ✅
    Granie bez premki - ✅
    Dostac 20 kar - ✅
    mieszkac na zyda u forneqq i mientos - ✅

Ostatnie wizyty

1 100 wyświetleń profilu
  1. UID: 6091 Login: merat Serial: C26A097322FF12447795C3AE25243DB3 Data nadania kary: dziś o 2 w nocy Długość kary: 1 dzien Licencja: prawko b Powód: "odwalanie" - rzekome Wyjaśnienie: jezdzilismy se z kolegom po mapie po zadupiu spotkalismy velovskiego po czym ty nagle sie wziales bez raptora i za "taranowanie" co my z knurem sie dla beki taranowali dales mi prawko @inhalatornitro ci moze potwierdzic zreszta sam ci pisal w grze wiec mam nadzieje ze masz przynajmniej tyle godnosci i skrocisz cos bo do 2 w nocy niechce mi sie siedziec
  2. lock flaszyk od tego pana zostal kupiony i legancki elegant pozdrawiam @CLOSE
  3. ruzowe lampy to najwieksze gowno dlatego odmowie synku i cena z ksnizyca
  4. jak rozowe lampy to naet nie pisz ok?? kurde to jest gowno braki lampy itd bo tym bym sie moze zainteresowal i cena na pv jak mozesz
  5. Co mają logi z chatu do sprawdzania co robie?
  6. Login: merat Nick oskarżonego: Bana99 Powód skargi: Specowanie mojej osoby oraz mojego kolegi bez żadnego raptora, specowanie na siłe, + nadanie kary Data zdarzenia: teraz Dowody: Niestety wszystko działo się tak że nie miałem jak zrobić (Tepanie się samo z siebie admina i wysiadanie z previona w którym siedziałem, samoistnie drzwi same się otwarły i zamkneły, po czym ten oto czlowiek tepnal sie do nas w LS, bez żadnego raporta ani nie mógł nas widzieć po tuptał sobie po SF na spawnie wcześniej) Jedyne jakie dowody które są, to logi tego saporta w których na 100% jest napisane. Opis sytuacji: Jeżdząc z kolega @inhalatornitro po ls, gdzie nikogo nawet nie było, spotkaliśmy velovskiego i postanowilismy jechać sie naprawić, po czym coś nam śmierdziało, chwile wcześniej na pustkowiu gdy prowadziliśmy konwersacji na giełdzie sf, jeden z nas dostał warna "słowa" zdziwiło nas to, tymbardziej że ten oto pan postanowił że tepnie się do mnie bez powodu i będzie nas specował (siedziałem w previonie nagle drzwi się otworzyły i zamkneły same z siebie), gdy dojechaliśmy do los santos, stoimy na środku pustego miasta bo nikogo tam nie było 20 osób na serwerze, bananek postanowił sobie, że nas pospecuje bo niema raportów o 2 w nocy i mu sie nudzi i spać nie może, po czym w mechaniku po przyjacielsku wjechalismy w siebie z @inhalatornitro który swoją drogą sam może sie wypowiedzieć tutaj, dostałem prawko 1 dzień od tego otóż pana tytuł brzmi: "taranowanie, odwalanie", mimo iż siedzimy razem na mumblu i gramy na projekcie co widać po mojej dacie wrócenia na serwer oraz po założenia konta inhalatornitro, chciałbym aby zostały wyciągnięte konsekwencje wobec tego pana któremu się nudzi, nie wiadomo dlaczego to robi, pewnie brak kolegów niema z kim grac, to musi psuć grę innym, niestety szkoda że w taki sposób, ale cóż, pragnę o ukaranie tego saporta pozdrawiam.
  7. Login: merat Model pojazdu: Coś fajnego musi byc, wogle Dodatki: jak najwiencej ale kazde rozwarze ok? Zakres cenowy: od 3k do 380k+ moge dorobic! Sposób kontaktu: forum gra i wogole pozdrawiam Dodatkowe informacje: zubr
  8. Lock sprzedane na serwerze!
  9. Login: merat Model pojazdu: Obojętnie, wszystko rozważę, aczkolwiek najbardziej poszukuje eleganta z max silnikiem z apką transportową Dodatki: Obojętnie Zakres cenowy: od 3k do 50k Sposób kontaktu: Tutaj i w grze chętnie też na pv na forum odpisze Dodatkowe informacje: Pozdrawiam
  10. Dodam, ze wymiana tylko i wylacznie za: Manana DTM Admiral z duzym tune Elegant Duzy tune Ewentualnie coś PFT
  11. merat

    [S] Fortune 2.2! PB!

    JA LUBIE FORTUNE WIENC DAM TE 21K OK?
  12. Login: merat VUID: 19k id Model pojazdu: ZR-350 Silnik pojazdu: 3,3 PB (2 upgrade i max) Przebieg pojazdu: 500km Dodatki: ECU v4, LICZNIK FELE, WYDECH DUPERELE OK? Kwota sprzedaży: Oferty od 330k bo takie dostawalem na serwerze Możliwość negocjacji: Oferty od 330k ! Sposób kontaktu: tu i w grze jak bede Dodatkowe informacje: super auto ciezko dostac ostatnimi czasami polecam 207 vmax rucha wszystkie premiery itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Siema! Jako, że odwiedziłeś/aś naszą stronę jesteśmy zmuszeni poinformować Ciebie o tym jak wykorzystujemy i przetwarzamy Twoje dane osobowe. Prosimy Ciebie o zapoznanie się z tym linkiem: Polityka prywatności. Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.